Zalohovanie

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Wed Jun 1 21:04:52 CEST 2005

Najlepsie na to, aby sa clovek naucil pisat skripty v shelli, je zapisat
si prednasku Uvod do Unixu a TCP/IP na MFF UK a chodit na cvika k
Caldovi. Aj k FreeBSD ma priviedlo jeho tricko :-).

(Dakujem p. Calda ;-))

Majo

--
Marian Cerny <jojo at matfyz.cz>
Jabber: jojo at njs.netlab.cz

[ UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are. ]