pristup na ftp-cko via IPFW

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Mon May 30 10:51:33 CEST 2005

Ahojte mailinglist,

Chcel by som Vas poprosit o radu, mam server ktory vysi na nete na
jednom ethernete a spustil som na nom FTP-cko.

toto je s mojho configu fw

ipfw -q add 1300 pass log tcp from any to any 21 setup keep-state
ipfw -q add 1350 pass tcp from any 20 to any 1024-65535 keep-state

V com je problem ja ked idem s intranetu cez natko na tento vonkajsi
server v pohode sa na neho pripojim a mozem robit co potrebujem ci uz ls
a ine komandy
Ale externy clienti sa konektnu ale neukaze im ani len adresare cize pwd
command spravi ale ls nie.

Je ta definicia FW co som napisal zla ???? Ja si myslim ze je to ok.

Michal

PS : vopred dik za akekolvek info