Upgrade perlu

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sat May 14 18:48:21 CEST 2005

On Fri, May 13, 2005 at 05:48:07PM +0200, Michal Varga wrote:

> V tom pripade je tu mozna trochu problem s terminologii - dle meho
> nazoru jsi rekl, ze mym postupem v NEJLEPSIM pripade muzu dosahnout
> toho, ze to bude blbost. V nejhorsim asi pak zniceni planety a dvou
> prilehlych vesmiru, pro zacatek. Nasledne jsi uvedl postup, ze ktereho
> je muj, dalo by se rict, dosti velikou podmnozinou.

ne.. uznavam ze moje cestina neni zrovna nejlepsi ale myslim ze se to pochopit
dalo

to co jsi napsal je kdyz se pokusim to nazvat hezky blbost - tohle je asi ten
prepis ktery jsem mel na mysli

> Takze, rekapitulace: Kdyz po updatu Perlu reinstaluju vsechny p5-
> prefixovane porty, udelam v NEJLEPSIM pripade blbost. Pokud naopak
> reinstaluju vsechny p5- prefixovane porty a taky vsechny dalsi veci,
> ktere zavisi na Perlu (Glib? Midnight Commander? WTF?), co jsou na
> desktopovych stanicich casto stovky portu, neni to vubec blbost a
> vsechno je jak ma byt.
>
> Snad jenom, ze mam pak jeden jeste lepsi postup, vysledni spokojenost a
> dokonala funkcnost zarucena:
>
> # portupgrade -afv

nehodlam se hadat... at si kazdy upgraduje co chce a jak chce, ale nema pak nic
zaruceno a dostavame se na uroven tak oblibenych linuxovych adminu kteri maji
"ten svuj dybyjen nebo mendrejk a jsou desni guru"..

je mi to celkem fuk, at si kazdy dela co chce. pri upgrade portu je oficialne
doporuceny postup precist si UPDATING a ridit se pripadnymy radamy tam
uvedenymy. pokud to nekdo chce delat jinak at to dela jinak.

koneckoncu kdo tvrdi ze veci musi byt tak jak je fbsd definuje. nikdo...
otazkou pak zustava proc vlastne to fbsd pouzivat ze.

preji pekny zbytek vikendu ;)

roman