Upgrade perlu

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri May 13 17:48:07 CEST 2005

On Fri, 2005-05-13 at 14:27 +0200, Divacky Roman wrote:

> protoze veci pak nemusi fungovat

V tom pripade je tu mozna trochu problem s terminologii - dle meho
nazoru jsi rekl, ze mym postupem v NEJLEPSIM pripade muzu dosahnout
toho, ze to bude blbost. V nejhorsim asi pak zniceni planety a dvou
prilehlych vesmiru, pro zacatek. Nasledne jsi uvedl postup, ze ktereho
je muj, dalo by se rict, dosti velikou podmnozinou.

Takze, rekapitulace: Kdyz po updatu Perlu reinstaluju vsechny p5-
prefixovane porty, udelam v NEJLEPSIM pripade blbost. Pokud naopak
reinstaluju vsechny p5- prefixovane porty a taky vsechny dalsi veci,
ktere zavisi na Perlu (Glib? Midnight Commander? WTF?), co jsou na
desktopovych stanicich casto stovky portu, neni to vubec blbost a
vsechno je jak ma byt.

Snad jenom, ze mam pak jeden jeste lepsi postup, vysledni spokojenost a
dokonala funkcnost zarucena:

# portupgrade -afv

m.

--