Prenos celeho disku

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri May 13 16:50:31 CEST 2005

Toho se trosku bojim. Precijen cilem ma byt raid pole a buh vi co s tim radic
dela.
Nakonec jsem se rozhodl pro cestu:
1) Instalace OS na pomocny disk
2) boot z livecd a tar celeho stromu (podle mountpointu)
3) Instalace minimal na raid pole
4) boot z livecd a Untar
5) zmena fstab a sitovek

Jen premyslim, jestli jsem na neco nezapomnel.

Ondra