freebsd router 2x 3c905B-TX

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Mon May 9 07:25:38 CEST 2005

> utilizaci CPU
>
> 	Jinak, ruzne karty ruznych vyrobcu maji ruzne naroky na vykon procesoru
> i pocet preruseni pri stejnem mnozstvi prenesenych paketu/dat.
> Konkretne s 3COM nemam v tomto ohledu zadne zkusenosti, ale mezi kartami
> Realtek a napriklad Intel je v tomto ohledu rozdil, ktery se opravdu
> neda prehlednout. Takze mozna by stacilo vhodneji zvolit hardware. Na
> druhou stranu, je-li to jen testovaci stroj ...

Jeste by mohlo pomoci zapnout polling (a prislusne upravit HZ) v kernelu.
Timhle zpusobem se mi povedlo vymackat z VIA EPIA s 600 MHz fanless Edenem
a Intel MT/1000 Workstation cca 300 Mbps pri forwardovani 1500B framu
a to cele pri asi 50% CPU v interruptech. Bez pollingu jsem se dokazal
dostat tak na 1/3 az 1/2.

Petr