radeon 9200se a 3d akcelerace

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun May 8 09:19:37 CEST 2005

zdravim

mate nekdo kartu radeon 9200se ? podarilo se vam rozchodit 3d akceleraci? mne
to budto hlasi ze nemam 3d (tuxracer) nebo to nejak pokazi kartu (system
normalne bezi ale nic se nevykresluje - glxgears)

vsecko mam v pohode nastavene rekl bych, glxinfo mi hlasi ze podporu dri mam
ale protse to nefakci. taky mam nejaky problem s BusID. pciconf to hlasi jinde
nez to detekuje xorg.ale s nastavenim z pciconf to nenabehne... pri nastaveni
jake detekuje xorg mi to hlasi jakysi warning o tom ze nema profil pro danou
kartu ci co..

nejake rady? podnety? (jedna se o 6-c s nejnovejsim vsim co existuje)

man i eric anholt rikaji ze to musi jet ;(

dik za info

roman