routovani broadcastu 255.255.255.255

Josef Hrabec hrabec at ramgate.cz
Fri May 6 14:34:22 CEST 2005

> CS (a jine sitove hry) delaji tyhle broadcasty pro objeveni lokalnich
> servru, ale (jak uz tu nekdo napsal) na internetovou hru to nema,
> logicky, zadny vlyv. Kluci ze sousednich domu musi v menu objevit
> polozku "Connect to server" nebo ekvivalentni a napsat do ni patricnou
> IP, to jejich problemy spolehlive vyresi. Jinym resenim je propagovat
> svuj server cez master servery vyrobce hry, at uz je to ID software,
> nebo v tomto pripade Sierra nebo Valve, nebo kdo dnes spravuje
> Counter-Strike. Popis jak to udelat bude urcite v manualu k serveru. V
> [...]

ok, dekuji - ja hry nehraji, takze o moznosti vyvolani konzole, ci
nastaveni vlastniho serveru nevim - preposlu jim tuto informaci, pripadne
se pokusim osobne prolezt nastaveni te gamesy

- to routovani toho broadcastu, by mi mohlo do budoucna vyresit treba
dalsi podobne problemy, az budou chtit hrat neco jineho - myslite tedy, ze
routovat takovy broadcast nelze, nebo je to prilis obtizne/neefektivni?

Pepa.