hardware pro server na amd64 podruhe

David Komanek xdavid at lib-eth.natur.cuni.cz
Wed May 4 15:14:16 CEST 2005

Dobry den,

pred par tydny jsem se tu ptal na Vas nazor na hardware pro amd64 port
FreeBSD. Ted jsem dostal jestee jednu nabidku. Nasel by se tu nekdo, kdo
ma neco podobneho, pripadne vi, jake prednosti a nevyhody to ma ? Zatim
jsem skoncil u toho, ze si koupim desku Tyan, na ktere nebude ani jeden
nForce chip. Ale tohle mne taky docela zajima:

HP Proliant DL385 Opteron 2.4
Procesor AMD 200 series Opteron 2.4 GHz Cache Memory 1MB
Pamě 4GB PC3200 400MHz DDR
LAN NC7782 Dual Port PCI-X Gigabit Server Adapter
Storage Controller Smart Array 6i Controller
HDD  4x 72.8GB/10k U320 SCSI HotPlug
Optická mechanika DVD-ROM IDE
HP Server Keyboard
Provedení RACK 2U, moyný provoz i mimo rack
HP StorageWorks DAT72 HotPlug

Diky moc,

   David Kománek