Problem s restartem BSD stroje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 28 17:39:27 CEST 2005

Ladislav Jerabek napsal/wrote, On 04/27/05 13:57:
> Dekuji. Server vzdy pred kazdym restartem vypise na obrazovku: "Cannot dump.
> No dump device defined. System will >automat.... rebooted in 15sec. Press
> any key..." Abych se priznal tak nevim jak se s dump device pracuje. Nevedel
> by jste jak to resit? Myslite, ze ten problem je fsck a tato hlaska je
> akorat informace, ze nemuze backupovat a restartuje ho fsck? Zkousel jsem
> opravit veskere chyby na celem disku a ten problem jsem mel stejne.

	Nemusi to byt fsck - to byl jen odhad.

	rc ve stavu "autoboot" postupne spousti jednotlive startovaci scripty,
ktere najde v /etc/rc.d/

	presneji receno, v zasade se z nich spousti funkce *_start

	Nicmene, prakticky vsechny tyto scripty jsou synchronni. Az na
background fsck - proto jsem ho mel za kandidata.

	Nicmene, dalsim kandidatem jeste mohou byt scripty v
/usr/local/etc/rc.d/*, za jejochz spousteni odpovida /etc/rc.d/localpkg

	Ty jsou individualni a ja nevim, co tam mate.

	Zkusil bych, jestli problem pretrvava, kdyz docasne odstranim vsechny
soubory. Pokud to pomuze, tak pulenim intervalu ...

	Dalsi moznost je "ps -axj" a synovskych procesu toho rc, jehoz
sestreleni pomuze,

	Obecne je ale kazda rada draha ... ;-)

	Muzete taky vzit "pulenim intervalu" samotny /etc/rc.d/* - jenze, tam
jsou ne zcela trivialni zavislosti ...