compat4x

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Apr 28 15:40:45 CEST 2005

Juraj Lutter napsal(a):
>     Zend Optimizer z ports pod 5.4 funguje, pretoze vyzaduje .tar.gz zo
> zend.com, kde sa da stiahnut verzia pre FreeBSD 5.x.

Nazdar otis, ja mam momentalne 5.3-RELEASE-p8, a apache 1.3.33.  Pozeral
som si Makefile ZendOptimizer-a, verzia 1.13, co je posledna verzia ci
uz pre 5.3 resp. 5.4. Zend...tar.gz mam pre verziu 5.x, instalacia
zbehla bez problemov, len po spusteni apacha mi zahlasil, ze nema
libm.so.2. Podla mna to nesuvisi s verziou BSD, ze pod 5.4 to funguje a
pod 5.3 to nefunguje. Ty uvadzas apache2 a a ja zatial pouzivam apache
1.3...Nebude to teda v tom?

...uz to mam ok, doinstaloval som si co bolo treba....
--
Lumax