VPN L2TP/Racoon/IPSec

mytrix mytrix at net4you.cz
Thu Apr 28 14:13:03 CEST 2005

Asi máte pravdu. Použiji PPTP, pokusím se zaktivovat MPPE a MPPC a snad to
bude stačit. Kdyby jste mi poslal ten manuál, byl bych vám zauzlován. :o)

2Dan Lukes:

No je to opravdu dělané podle toho návodu, který jsem uvedl. Server je
samozřejmě fBSD, klient jsou WINXP. Tou politikou bylo myšleno politiku pro
kornel, co má s jakým packetem udělat. Zadávalo se:

--------------
#!/bin/sh
/sbin/setkey -FP
/sbin/setkey -F
/sbin/setkey -c << EOF
spdadd 0.0.0.0/0 ip.vpn.serveru [1701] any -P out ipsec
esp/transport//require ;
spdadd ip.vpn.serveru [1701] 0.0.0.0/0 any -P in ipsec
esp/transport//require ;
EOF

Nicméně jak to tak vypadá, zřejmě se této metody vzdám. :( Sice by to bylo
fajn, ale obávám se, že je to nad moje síly toto rozchodit. Nicméně chtěl
bych vás ještě požádat, zda by jste mi nemohl napsat, jak by jste to řešil
vy. Protože máte pravdu v tom, že chci provést připojení klientů bez použití
klientského softu třetích stran a to pokud možno co nejjednodušeji. Možná
tedy existuje schůdnější cesta, než jsem zvolil já. Nevím třeba openSWAN by
bylo v tomto případě jednodušší, ale tak daleko už do problematiky nevidím.
Každopádně si velice vážím vámi obětovaného času.

Děkuji.