Problem s restartem BSD stroje

Ladislav Jerabek mixicek at seznam.cz
Tue Apr 26 14:49:55 CEST 2005

Dobry den.

Na mem stroji (P-III 500MHz) mi bezelo FreeBSD 5.3-RELEASE a ted bezi
FreeBSD 5.4-STABLE. A s objema systemama jsem mel problem, ze po kazdem
startu stroje se vse nacte a stroj bezi cca 3-5 minut jakoby normalne az na
to, ze v pameti bezi porad DVA uplne stejne procesy "sh /etc/rc autoboot".
Jeden z nich po par minutach zmizi, ale druhy zustane a po cca 5 minutach
behu serveru se pocirac restartuje. A takhle to jde porad dokola. Pokud se
do tech 5 minut stacim na server nalogovat a killnu tyto dva procesy server
bezi uplne normalne bez problemu a se vsemi sluzbami. Vedel by mi nekdo
prosim poradit jak tento problem resit a nebo kde hledat? Tento problem mam
uz relativne dlouho (mesic, dva) a nemohu prijit na to jak ho vyresit.
Prosim napiste pokud bych mel zaslat nejake logy. Predem moc dekuji za
jakekoliv reakce a vas cas. Dekuji.

S pozdravem
Ladislav Jerabek