Tungsten T

Michal Hrušecký Michal.Hrusecky at seznam.cz
Mon Apr 18 22:00:55 CEST 2005

Zdravim,
chtel bych se zeptat, vymenil sem Palm m125 za novejsi model Tungsten T,
ale ten mi uz nechce fungovat(m125 fungoval bez problemu).
System(FreeBSD 5.3-RELEASE) pise:
	ucom0: Palm, Inc. Palm Handheld, rev 1.10/1.00, addr 2
	ucom0: Palm, Inc. Palm Handheld, rev 1.10/1.00, addr 2
	ucom0: init failed, TIMEOUT
	device_attach: ucom0 attach returned 6
	uhub0: port 1, set config at addr 2 failed
	uhub0: device problem, disabling port 1
Na internetu sem nasel, ze se nekdo potykal s podobnymi problemy a ze
existuje patch na jadro 4.9, ale nechce se mi z 5.3 prechazet zpet na
4.9, proto se chci zeptat, zda nekdo nevlastnite stejny palm, pripadne
nevite, kde sehnat patch na jadro 5.3, nebo zda je podpora tohoto palmu
lepsi v novejsich verzich...
						Diky Michal
--
Kernel panic: NO KERNEL!