Odp: IPFW

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Apr 13 11:21:44 CEST 2005

Zbynek Burget napsal/wrote, On 04/13/05 11:09:
> Prave, ze pouzit nelze - moje chyba, ze jsem nenapsal verze sw:

	Ano, to je zde dost bezna chyba.

> FreeBSD 4.10 releng
> IPFW2

> Jak jsem psal, table je implementovano v packet filteru, nikoli v IPFW

	Ve 4.10-RELEASE skutecne implementovano neni. Ve 4.11-RELEASE je. Kde
presne v ramci systemu to je respektive neni implemetovane, to mi
skutecne pro ucely teto diskuse pripada naprosto nepodstatne.

	Otazka je, jaky ma smysl tam drzet 4.10, kdyz kvuli prodlouzeni poctu
stroju bude stejne nutne prekladat cast systemu, nicmene, to uz je na
lokalnim posouzeni potreb a priorit.