video surveillance

yetti yetti at farmafresh.sk
Fri Apr 8 19:01:11 CEST 2005

On Thu, Apr 07, 2005 at 11:46:29AM +0200, Tomas Bystrican wrote:

 >Chcel by som Rozbehat hociaku USB kameru na FreeBSD 5.3
 >Hladam nejaky softik na live streamovanie a motion detekciu.
 >Snazim sa googlovat a stale som nic nenasiel.
 >
 >Nemate s tym niekto skusenosti ?

ja som hladal kartu, kt. by podporovala lin alebo freebsd, nasiel som
asi pred pol rokom na strankach hmmm nejakej firmy z Noveho Mesta n
Vahom, ze ponukaju riesenia na priemyselne video. medzitym ma vsak
zasypala ina praca a uz som sa k tomu uz viac nedostal

info nic moc, ale skus este raz na google a na slovenskych strankach