Problem s opakovanym restartem systemu.

Ladislav x mixicek at seznam.cz
Fri Apr 1 19:09:40 CEST 2005

Dobry den,

par dni zpatky, kdyz jsem restartoval muj server mi zacal takovy problem, ktery vubec nevim cim je zpusoben. :o( System nabootuje jako kdykoliv predtim a vse se zda uplne normalni. Ale cca po 1 az 2 minutach server vypise na obrazovku: “Cannot dump. No dump device defined. System will automat.... rebooted in 15sec. Press any key...” A potom porad dokola restartuje a restartuje. Pokud se na server stihnu prihlasit a killnout dva procesy, ktere se jmenuji stejne: rc autoboot server zustane bezet a vse se chova normalne a uz nerestartuje. Vedel by jste nekdo kde by mohl byt problem?

Predem moc dekuji za rady!

S pozdravem
Ladislav Jerabek