notebook + FreeBSD * zufalost

Michal Kapalka kapalka at mfn.sk
Mon Mar 28 17:32:34 CEST 2005

Ahojte clenovia konfery.

Nieco k notebook-u a freebsd.

Kupil som si notebook Prestigio Cavalier 143 ( uznavam ze je to
neznackova masina [ Pentium M 1600 / 256 MB / 40 GB disk / integrovana
grafika 855GM ] ale na shell scripting a nieake to surfovanie az az )

Pokus o instalaciu FBSD 4.x

Po instalacii FreeBSD 4.10 a aktualizacii na 4.11 vseto slo do pohody az
do doby zapnutia ACPI-cka, ano uznavam ze aj v kernel notes bolo
napisane ze to moze mrznut ani nejdem dodavat proste : power.... changed
to "economy mode " ala frreezing

Tak som sa nevzdaval FreeBSD 5.x odskusane [ 5.0/1/2/2.1/3 ] hmed pri
bootovani install cd mi to zastane na PCI0b2 ....  zatuhnutie, vyskusane
FreeBSD 4.10 ==>
5.3 po make STRIP="" a restarte ala deto co som popisal pri install cd.
No tak som si povedal ze je mozne ze 6.0 ala current mi pojde stiahnuty
snapshot februar, ale to iste ako pri 5.3.

Viem ze teraz si niekdo mysli, ten notebook je vadny ale mozem
nesuhlasit, skusane

OpenBSD 3.6 / NetBSD 2.0 / Linux ( Slackware 10 / Debian Sarge / Gentoo
2004.3 / Suse 9.1/ 9.2 )

S pozdravom Michal Kapalka