tv karty

Lumir Stol truster at seznam.cz
Sat Mar 26 20:25:11 CET 2005

>Mám Ati TV Wonder, u které se mi povedlo rozběhnout jen obraz bez
>zvuku

Ati TV Wonder mi ve FreeBSD 5.2.1/XFree86 fungovala bez problémů - s
ovladači z http://gatos.sourceforge.net/ a 'xawtv'.
K zvuku: nevím jakou přesně Ati TV Wonder máte, ale většinou ta karta
musí být propojena se zvukovou kartou audio kabelem kterým se ke zvukové
kartě připojuje CD/DVD mechanika.

Po přechodu na FreeBSD 5.3 a xorg (tuším verze 6.7.2) mi ATI TV Wonder s
ovladači z gatos.sourceforge.net fungovala dále (ano, s ovladači pro
XFree86), po upgrade xorg na 6.8.1 fungovat přestala a ačkoli bylo
zařazení ovladačů pro ATI TV xxx grafické karty do xorg 6.8.2 slibováno,
po upgrade na xorg 6.8.2 se mi TV tuner opět neodařilo rozběhnout - ale
není to pro mne priorita :-)))