Problem: Po restartu se nespusti Bind9

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Mar 26 08:26:48 CET 2005

Ladislav Jerabek napsal/wrote, On 03/26/05 02:14:
> Moc Vam dekuji za pomoc! Uz se mi to podarilo vyresit, ale bez Vasi pomoci
> by se mi to nepodarilo! :o) MOC dekuji!
> Tesim se na dasli spolupraci. :o)

	To, ze se problem podari vyresit ve chvili, kdy se ho pokousite
predestrit nekomu jinemu je pomerne bezna vec. V te chvili totiz clovek
vetsinou konecne udela to, co mel udelat davno - da na jednou hromadu
relevantni informace. Reseni z nich na nej pak dost casto vykoukne a on
uz zadost o pomoc vubec neodesle ...

	I proto je potreba k (zamyslene) zadosti o pomoc prikladat co
nejpodrobnejsi udaje ...