Problem: Po restartu se nespusti'users-l at FreeBSD.cz' Bind9

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Mar 24 14:34:25 CET 2005

On Thu, 2005-03-24 at 08:14 -0500, Ladislav Jerabek wrote:
> Dobry den,

Dobry,

> Mam problem s automatickym spustenim named po startu.

po startu ktereho operacniho systemu?

> Nikdy predtim jsem s
> tim nemel problem a po pridani radky: named_enable="YES" do: /etc/rc.conf se
> mi vzdy named pustil bez problemu. Ale ted poslednich par dni se mi nechce
> spustit.

Named ktere verze a v jake konfiguraci, bezici v chrootovanem prostedi
nebo mimo nej? Za jakych okolnosti named fungoval a za jakych okolnosti
fungovat prestal?

> spustim script: /etc/rc.d/named start tak vse bezi bez problemu a uplne jako
> driv. Vedel by jste nekdo prosim jak nastavit, aby se named poustel zase
> automaticky po kazdem restartu stroje?

Urcite. Hned jak se podivame do chybovych logu (treba dmesg -a pro
zacatek), ktere nam predpokladam v dalsim mailu pripojite k nahlednuti.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge