Prehravani zvuku na bezdiskovych X-terminalech

Lumir Stol truster at seznam.cz
Wed Mar 23 16:31:09 CET 2005

>Jak presne se lisi lokalni boot Linuxu s lokalne bezicim X serverem od
>sitoveho bootu FreeBSD s lokalne bezicim X serverem?
>
>Dulezite je ze aplikace zvuk produkujici bezi na serveru.

Vychazel jsem z 'Building Diskless Clients with FreeBSD 5.2'
(http://www.onlamp.com/pub/a/bsd/2004/09/30/diskless_clients.html), kde
se pise:

If you need the X Window system, you have two options:

    * Use the script |startx| and run X on the diskless station only.
    * Configure |xdm| and use the server resources.

Pochopil jsem to tak, ze kdyz ma diskless klient pres NFS namountovano v
/usr vse co je k behu X (serveru i window manageru) potreba, je mozne
pomoci startx spustit jeho vlastni X session, aniz by na serveru bezel X
display manager. Protoze mi ale 2 lide odpovedeli obdobnym zpusobem,
zrejme se pletu v necem zasadnim, tak me prosim nekamenujte ;-)