ATA RAID, FreeBSD 5.3release

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Mar 23 13:40:52 CET 2005

On Wed, 2005-03-23 at 11:15 +0100, Lubos Dusany wrote:
> Pekny den panove,
>
> poptavam ATA RAID radic a prochazim web a historii, je to na testovaci
> masinu a nemam moc zajem do toho investovat v prvni fazi velke castky.
> V historii sem nasel informace p. Rehore o radici Kouwell KW-571H s
> chipsetem HPT-370.
> Pise ze funguje .... mate jeste nekdo dalsi zkusenosti s timto
> radicem/chipsetem ??

S radicem zadne, s chipsetem hodne zle - zniceni vsech dat pri
[korektnim] rebuildu mirroru.

Neni to tak davno, co se tu o radicech psalo, rekl bych ze tento mesic.
Dival jsi se na tam uvedene nazory? Taky jsem tam linkoval changelog
biosu hpt370 - ta vec se updatovala nekolik let, nez ji konecne dostali
do stavu, kdy ji prestali podporovat.

> Evn. jiny radic pro FBSD 5.3r nejlepe do 1000 Kc :)

To cislo na konci tve vety rika, ze muzes pouzit prvni, ktery najdes.
Kazdy z nich ti znici data, tak proc slozite vybirat.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge