Prehravani zvuku na bezdiskovych X-terminalech

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 23 12:30:20 CET 2005

Lumir Stol napsal/wrote, On 03/23/05 09:39:
> nakopnete me prosim nekdo spravnym smerem (nemam problem s RTFM - pokud
> vim ktery FM): jakym zpusobem se ve FreeBSD resi situace, kdy se k xdm
> na FreeBSD serveru (5.3 stable + xorg, kde, gnome, xfce, wmaker)

	No, pripoustim, ze X-Windows nejsou uplne moje parketa, ale "kratka"
rada je, ze bych ocekaval, ze je to prakticky stejne jako na Linuxu.

	To jest, obavam se, nijak.

> pripojuje thin client a my bychom radi prehravali zvuky pomoci jeho
> zvukove karty a nikoli pres zvukovou kartu serveru? Radi bychom se

	Jenze, ona ta aplikace bezi na serveru a hraje tam, kde bezi. To
znamena, ze potrebujete nejaky remote-sound-system. To ale pro vas,
pokud mi neco zasadniho neuslo, X-Windows nezajisti.

	Takove systemy existuji (audio/rplay a audio/nas napriklad), ale ani
jeden neznam natolik, abych dokazal rict zda dokaze vec zaridit bez
spoluprace ze strany aplikace a zda je vubec pouzitelny a funkcni.

> vyhnuli sitovemu bootovani vsech tenkych klientu - vsechny maji ve FLASH
> Linux/Xfree86 a az na ten nestastny zvuk jsme spokojeni.

	Ehm ? Az doted jsem mel dojem, ze problem je v "aplikace bezi na
serveru" versus (pripadne reseni) "aplikace bezi na klientovi". Tam si
dokazu predstavit ruzne problemy - nedostatecny vykon, nedostatek pameti
- ale jak s tim souvisi odkud je system bootovan ?