ProLiant a FreeBSD

Lubos Fiala fiala at idc.cz
Tue Mar 22 19:36:05 CET 2005

Milan Vician wrote:

> Mna to zaujalo, ten server je naozaj za slusnu cenu, a tiez uvazujem
> o jeho kupe a pouziti vo fbsd...

Dneska jsem se tomu chvili venoval - rozhodne nemuzu (uz z hlediska
pristupu oficialniho servisu HP k tomuto kusu hw) tento stroj doporucit
jako "server". Podle vyjadreni vsech lidi, se kterymi jsem dnes mluvil,
vlastne nevi, co se modelem ML150 vlastne zamyslelo.
Sice ma hotswapy, ale k cemu ...podle part number se snad da dokoupit
raid radic, ale jeste to nikdo nemel v ruce a nikdo s nim nema prakticke
zkusenosti. Teoreticky by tam mohl bezet Adaptec2010S - ale kdo vi.

> Ak bude mat niekto radu tohto typu, takto s fbsd suvisi, takze piste do
> konferencie... :-)
Co ma spolecenho podpora smart arrays v serveru ml150 s freebsd?

Lubos