ProLiant a FreeBSD

Lubos Fiala fiala at idc.cz
Tue Mar 22 16:08:03 CET 2005

Milan Vician wrote:

> Si si isty, ze si neurobil nejaku chybu? Nepoznam ten Proliant, ale
> radic AIC-7901 vo FreeBSD 5.3 funguje, len ho nemozes pouzivat ako RAID.

Tim, ze to nefungovalo si jisty sem, nemam dump, ale chyba byla podobna
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-scsi/2004-May/001218.html

To me ovsem ted opravdu netrapi(v dobe instalace 5.3 sem treba jeste
nemel nejnovejsi verzi biosu) ale muj zakladni problem je, ze i v
servisu HP mi rekli, ze nebude problem s tim smart array. Az kdyz to
neslo, nasel jsem napr.
http://h18004.www1.hp.com/products/servers/proliantml150/comparison-g2.html

Neni to uz problem sem do konference - to uz nesouvisi fbsd, takze pokud
bude mit nekdo radu(typu mam otestovan s ml150 raid od adaptecu) tak
prosim me na mail.

Diky
Lubos