FreeBSD + notebook

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Mon Mar 21 16:58:14 CET 2005

On Mon, 2005-03-21 at 14:38 +0100, Martin Balint wrote:
> hw.acpi.supported_sleep_state: S1 S3 S4 S5
> hw.acpi.power_button_state: S5
> hw.acpi.sleep_button_state: S1
> hw.acpi.standby_state: S1
> hw.acpi.suspend_state: S3
> hw.acpi.s4bios: 1
> [...]
> Ked som sa ho pokusil uspat tlacitkom, tak vyzeral ze spi, ale je pocut,
> ze sa v nom asi nevypol vetrak, alebo hdd - huci ako povodne.

A tak je to spravne, vid:
> hw.acpi.sleep_button_state: S1

S1 je najslabsi sleep mod, v podstate (velmi zjednodusene) nevypina
ziadne zariadenia, iba sa im hodi signal, aby sa zapli do setriaceho
modu. V zavislosti od konkretnej implementacie v danom zariadeni to
potom vyzera asi tak, ze sa hardware pokusi spomalit a zrat menej
elektriny, plus je pripraveny okamzite nastartovat na full hned ako
pride resume signal. Vypnut vetrak pri S1 by bola ista samovrazda.

> Po
> zobudeni nesiel touchpad, ani ext. myska, trebalo ju vypojit a znova
> zapojit.

Pokial je to PS/2 (interny touchpad urcite bude), tak kernel 5/6 (mozno
aj 4, nepamatam si) podporuje pre device psm volby

options         PSM_HOOKRESUME
options         PSM_RESETAFTERSUSPEND

ktore mozu pomoct.

>  Potom uz neslo spustit ziaden program, ani #reboot, musel ist
> restart cez ctrl+alt+del.

Pokial fungoval CAD, tak to zas tak zle nebolo, ako presne sa po resume
spravala konzola?

> Pri pokuse o #acpiconf -s 4 system vytuhol, bolo mozne len vypnut...

Hehe, ja som to vravel.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>