zvuková karta 5+1

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Mar 18 19:43:45 CET 2005

On Fri, 2005-03-18 at 14:43 +0100, Kojott wrote:

> V tomto musim oponovat... hraje to, velice dobre a bez problemu...
> pouzivam http://www.opensound.com/

Co presne hraje "bez problemu"? Po vymene nativneho snd_emu10k1 v
-current za aktualny oss mi prestal chodit zvuk v Doom 3, Enemy
Territory, DoomLegacy, Duke Nukem 3D (SDL), vsetkych aplikaciach pod
Wine a DosBox a tiez vsetkych esound aplikaciach. S driverom z
opensound.com si zo vsetkeho co tu mam poradia akurat Unreal Tournament
a Beep-Media-Player, prakticky vsetko ostatne je mrtve.

Hlasky ako: