ProLiant a FreeBSD

Lubos Fiala fiala at idc.cz
Wed Mar 16 12:16:14 CET 2005

Ahoj,

Peter Rosa wrote:
> Objavili sa za velmi slusnu cenu HP ProLiant ML150 G2 (specifikacia na
> http://h40111.www4.hp.com/produkty/proliant/show.asp?id=330).

	Jestli myslis ten z akce CRAZY DAYS, tak ten jsem vcera
objednal. Jinak mi ale BSD obecne na Compaq(HP) serverech bezi.

> - disky by mali ist do RAID-u, aspon Vinum, mirror
	V zakladu ma integrovany SCSI radic, ktery nema raid, takze
opravdu budes muset pouzit nejaky sw.

> 3. A aka je podla Vas sanca, ze na tej konfiguracii BEZ PROBLEMOV
>     nasadim FreeBSD 4 a spominane sluzby?
	Bohuzel budu presne na tenhle davat 5-ku, jestli to bude mit
pro tebe nejaky smysl, tak muzu potom poreferovat.

	Jeste jedno upozorneni - neumi bootovat z IDE disku!

Lubos