ProLiant a FreeBSD

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 16 11:26:24 CET 2005

Peter Rosa napsal/wrote, On 03/16/05 11:07:
> Objavili sa za velmi slusnu cenu HP ProLiant ML150 G2 (specifikacia na
> http://h40111.www4.hp.com/produkty/proliant/show.asp?id=330).

> 1. Mate niekto nasadene FreeBSD 4 na serveroch HP?

	Ja ne, vim o nekom kdo ano. Nicmene, neznam presny typ, ktery pouziva -
patrne to nebude uplne totez.

> 3. A aka je podla Vas sanca, ze na tej konfiguracii BEZ PROBLEMOV
>     nasadim FreeBSD 4 a spominane sluzby?

	Ja bych rekl, ze velka. Setkal jsem se u HP serveru pouze jednou s
problemem a ten se tykal dvouprocesorove konfigurace a tim, ze FreeBSD
detekovalo a pouzivalo jen jediny procesor.  Resenim bylo prenastaveni v
BIOSU - te polozky, ktera ridila tvar tabulky popisujici hardwarovou
konfiguraci (bezne v BIOSech byva to, jestli ma byt ve verzi 1.1 nebo
1.4, HP melo defaultne neco jako "auto", coz totalne nefungovalo).

	Takze bych se HP celkem nebal, i kdyz ja sam se znackovym konfiguracim
vyhybam obecne. Kazdopadne, nehodlam se nijak podilet na vznikle
financni ztrate, pokud se presto nejake problemy objevi.