linky na knihovny

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 13 22:37:44 CET 2005

Michal Varga wrote:

> Je jeden unifikovany config vs. milion buhvikde rozhozenych linku
> krizujicich 15 prilehlych filesystemu dostatecny rozdil?

	Well. Ja mivam knihovny v tech dvou, respektive trech adresarich, kam
je system a packages/porty davaji.

	Pripoustim, ze variantu "knihovny jsou vsude po systemu" jsem proste
nezohlednil.

	Ano, za techto okolnosti je patrne unifikovany konfiguracni soubor
vhodnejsi a ta rada je v takove situaci rozumna.

					Dan

P.S. Mimochodem, muj prispevek, jehoz nulova informacni hodnota byla
kritizovana byl predevsim dotazem. Budu mit priste na pameti, ze to
musim zminit jeste explicitneji pro ty, co od mych prispevku automaticky
ocekavaji obvyklou informacni hodnotu a jsou "pouhym" dotazem zaskoceni
natolik, ze ani nepoznaji, ze jde o dotaz ...