linky na knihovny

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sun Mar 13 21:49:27 CET 2005

Dan Lukes píše v ne 13. 03. 2005 v 19:17 +0100:

> 	Ja osobne mam neprilis dobrou zkusenosti s jakymikoliv radami, ktere
> obsahuji slovo NIKDY (podobne jako "VZDYCKY").

<snip>

Informacni hodnota Danova prispevku: 0

Smysl Romanova postrehu je, ze situace jako nahore je treba resit
prekompilovanim programu s dostupnou verzi knihovny, a ne nejakymi, at
uz jakymikoliv, triky za oponou. Jestli ty triky zahrnuji symlinky nebo
libmap.conf uz neni dulezite...

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Legolas: Nazgulove museli otravit muj lembas...