linky na knihovny

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 13 19:17:30 CET 2005

Divacky Roman wrote:

> prosim NIKDY nedelejte linky na knihovny. pokud to fakt nejak
> brutalne nutne potrebujete pouzijte libmap.conf, linky na knihovny
> jsou zlo a musi se sprovodit z tohoto sveta

	Ja osobne mam neprilis dobrou zkusenosti s jakymikoliv radami, ktere
obsahuji slovo NIKDY (podobne jako "VZDYCKY").

	Tim nechci nijak obhajovat "linkove" reseni problemu - ano, ja ho
pouzivam, ale to je dano predevsim tim, ze jsme to tak zacal delat driv,
nez nejaky libmap.conf spatril svetlo sveta - a ted uz nevidim nejmensi
duvodu zvykat si na neco jineho.

	Obecne je spatne samo o sobe to, ze potrebu konkretni knihovny se nekdo
rozhodne resit tak, ze pouzije knihovnu jinou (jina verze teze knihovny
- mluvime o jinem "major" cisle - je pro tyto ucely take jina knihovna).
Uz jen tim si potencialne zadelavam na zasadni problemy.

	Rekl bych, ze pokud clovek vi co dela, pak je prakticky jedno, kterou z
naznacenych metod pouzije, pokud nevi co dela, pak si zadelava na
problem kterymkoliv z naznacenych postupu.

	Jestlize existuje nejaky zasadni rozdil mezi temito metodami, ktery mi
unikl, tak bych se ho rad dozvedel a poucil se. Jestlize je ale rozdil
takoveho charakteru, ze by tato otazka mela nastartovat flame, kde se
jedna nebo druha metoda metoda obhajovat predevsim na zaklade pocitu a
emoci, pak prosim, radeji ne. V takovem pripade shora uvedenou radu
zaradim mezi "rady evangelicke" a budu se ji ridit primerene tomuto
zarazeni ...