Prechod na nizsiu verziu programu

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Fri Mar 11 13:12:04 CET 2005

On Fri, 2005-03-11 at 12:20 +0100, Peter Novak wrote:
> Zdravim Vas,
> musel som preinstalovat mysql5 na mysql4. Nastal mensi problem s kniznicami. Niektore programy, ktore boli zavisle na mysql5 ani po preinstalovani nechcu nizsiu verziu mysql akceptovat.

Neexistuje. Porty (a vseobecne kompilovane programy) sa linkuju proti
knizniciam pritomnym v systeme a nehrozi, ze by sa niektory (nie este
vsetky) linkoval proti neexistujucej kniznici z mysql5. Dve mozne
priciny, ktore mi napadaju:

1.libmysqlclient.so.14 je v systeme pritomna a je proti nej defaultne
linkovane miesto .so.12. Najst, odstranit, znicit, vyriesene.

2. Vsetky programy, povodne linkovane proti libmysqlclient.so.14 neboli
rekompilovane proti novej libmysqlclient.so.12. Vesely
`portupgrade -rf \*mysql\*` by to mal vyriesit.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge