FreeBSD + notebook

Pol jurica at sknet.sk
Fri Mar 11 10:18:15 CET 2005

On Fri, 11 Mar 2005, Martin Balint wrote:

> Zdravim,
ahoj,

> mate prosim niekto nejake skusenosti s FreeBSD na notebookoch? Uvazujem, ze
> by som si na svoj Compaq Armada M300 nainstalil BSD. Na googli som cital, ze
> FreeBSD na nom behaju stabilne. Vacsinou su to ale stare informacie (on ten
> notebook tiez uz nieje najnovsi), takze by ma zaujimalo, ake su sucasne
> skusenosti s ACPI, APM, Lucent Mini-PCI 56k modemom - a take tie prakticke
> veci, ci je to vobec dobry napad, davat FreeBSD na notebook.

ja mam skusenost s notebookmi IBM a Dell v spojeni s FreeBSD. musim
povedat, ze vsetko slape na 100%. akorat som neskusal vseliake suspendy a
podobne uspavania, pretoze neviem, naco je to dobre ;-)

inak je dobre si stiahnut FREESBIE. to je livecd s FreeBSD a skusit si
konkretne svoj hw ako s tym poslape.

> Diky,
> Martin

pol