Problem s AMP (5-STABLE)

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Fri Mar 11 09:21:48 CET 2005

Zdravim vespolek

Vcera jsem zjistil "drobny" problem s APM na 5-STABLE

Mam starsi desku, o ktere ovladac ACPI tvrdi, ze je BIOS na blacklistu a
novejsi BIOS uz neexistuje. Takze jsem (uz kdysi pri instalaci) zrusil
ACPI a pouzil APM. Vsechno se zdalo, ze funguje normalne, az vcera se me
dvoulete dceri podarilo napsat zzz [Enter] :-(

Masina totalne vytuhne bez jakekoliv hlasky pri jakemkoliv pokusu o
"uspani".

Netusite nekdo, jestli se s tim da neco delat? Vubec mne nenapada, kde
zacit hledat.

Zbynek Burget