Problem OpenVPN

Ladislav x mixicek at seznam.cz
Wed Mar 9 05:23:22 CET 2005

Dobry den.

Uz par dni si hraji s konfiguraci OpenVPN. Bez enkryptace a nebo se statickym klicem mi chodi vyborne, ale problem nastava pokud chci zacit pouzivat SSL/TLS. Nedari se mi, aby se strany domluvili. :o( Klice a certifikaty jsem generoval presne podle navodu uz asi 5x. A porad se mi na serveru objevuje ta sama chybova hlaska:

Wed Mar  9 05:11:51 2005 us=548004 328: TLS ERROR: first response local/remote key_method mismatch, local key_method=1, op=P_CONTROL_HARD_RESET_CLIENT_V2

Nevedel by jste nekdo prosim kde porad delam chybu? Moc prosim o nakopnuti. :o) Predem moc dekuji za pripadne odpovedi i vas cas.

S pozdravem
Ladislav Jerabek