Problem so sietovou kartou

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Mon Mar 7 12:12:47 CET 2005

Kdyz ja mel naposledy problem s provozem sitove karty, bylo to sdilenim
preruseni s jinym zarizenim.
Chovalo se to tak, ze pri pingu se reply vratily jen tehdy, kdyz jsem
dal urcity nizky pocet pingu (napr. -c 5), a to az po ukonceni odesilani
requestu. Az pak system prijal vsechny reply.

Zbynek Burget