Chyba pri instalacii jdk14

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Mar 3 12:44:25 CET 2005

Treba prave to. Ne ze bych cetl licenci k JDK zrovna kazdy den, ale
pokud si spravne pamatuju, distribuce packagu JDK14 neni aktualni
licenci povolena. Kdyz jsem se tomu venoval naposled, byla moznost
vytvorit package a pouzivat jej "pro svou vlastni potrebu", ale nebylo
povoleno predavat jej dal. Pokud tahle restrikce porad plati (ne, nechce
se mi to zase vsechno cist), tak nabizet zde package JDK14 je asi stejne
legalni, jako nabizet vypalena WindowsXP.

Disclaimer: IANAL a je mi to fuk. Vazne.

m.

--
Democracy is a place, where any two idiots outvote a genius.

Varga Michal <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge