vykonny server - viac procesorov a freebsd

Milan Vician milan.vician at nextra.sk
Thu Mar 3 11:28:49 CET 2005

Zdravim Vas,

este by som chcel pokracovat v tej minulej teme a chcel
by som sa spytat, ze ako to vlastne v sucasnosti vyzera
ked sa vo FreeBSD pouzivaju 2 procesory, konkretne
2 x XEON. V minulosti si pamatam, ze FreeBSD nevedelo
dokonale vyuzit obidva procesory a ani sa velmi
neodporucalo nasadzovanie viacprocesorovych masin
na FreeBSD. Viem, ze prichodom FreeBSD 5 sa mala
tato situacia vyznamne zmenit ale neviem ake su realne
vysledky. Pouzivate teda viacprocesorove servery a
ste spokojny?

Na druhu otazku mozno nebude vediet nikto odpovedat,
ale spytam sa, clovek nikdy nevie. Pouziva niekto vo
FreeBSD aj konkretne tuto dosku? Uvazujem totiz
nad jej kupou...
http://support.intel.com/support/motherboards/server/se7520jr2/

Vopred dakujem vsetkym za cenne info

Milan