Fatal trap 12

Pavlicek Jaroslav Ing. jaroslav_pavlicek at kb.cz
Wed Mar 2 11:56:47 CET 2005

Zdravim,

mel jsem presne stejny notebook a FreeBSD na nem pouzival do verze 4.4. Dalsi verze se mi uz nepodarilo nainstalovat, protoze neslo nabootav instalceni CD. Nepamatuji si, co mi to tenkrat psalo. Chvili jsem si s tim hral a pak to vzdal.

FreeBSD melo problemy s nabihanim, pokud bylo v BIOSu zapnute neco, co souviselo s power managementem. Uz si to nepamatuji, ale byla tam takova volba, o ktere jsem nevedel, co znamena, ktera se tykala procesoru a byla v menu uplne dole :) Kdyz to bylo zapnute, FreeBSD nenabehlo, kdyz se to vyplo, tak nabehlo. Mozna ze i obracene.
Potom jsem si preflesoval BIOS na nejakou debilni verzi, kdy uz se s tim nedalo hybat, policko v menu bylo sede ...

Tak hodne zdaru,
--- Jarda Pavlicek