wifi problem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Mar 1 12:54:29 CET 2005

Peter Strelec wrote:
> hodnoty RTS Threshold - defaultne je tak vysoka, ze je ten mechanismus
> vypnuty. Pak si stanice pred vysilanim "pozada o svoleni" a k
> vzajemnemu ruseni stanceimi jednoho bodu nedochazi.

> ostatne anteny. Pri nastaveni som pouzil RTS Treshold hodnotu 128 a
> chodilo to velmi dobre. Pri zadani hodnoty 0, sa tento problem v
> podstate nijako nezmenil a pretrval neziadany stav 5000ms pingov. To

	Proto takove chovani nenachazim vysvetleni (ledaze nula znamena
"disabled" a spravna hodnota by byla "1").

> Dakujem za cennu radu a prosim
> Vas o info, kde sa da trosklu viac docitat o tychto parametroch
> pripadne ako je vhodne nastavit optimalnu hodnotu.

	Schopnost "poskytnout cennou radu" neni ekvivalentni s "dobre rozumet".
  Ja o tom, jak WiFi funguje mam jen pomerne povrchni znalosti. Coz mi
umoznuje odhadnout, kde je problem, ale reseni - to uz si musim sam
vyhledat jinde. Ostatne, to je to, co mi tato konference prinasi -
povrchni prehled o "vsem". Na "tuseni smeru" a zejmena - tuseni smeru v
cross-oborovych problemech idealni, ale jen vyjimecne pouzitelne k
optimalnimu reseni konkretniho problemu.

	Takze vam doporucuju pouzit Google - a najit nejake rozumnejsi zdroje
presnych informaci o techto nastavenich.

	S mymi povrchnimi znalostmi bych rekl, ze optimalni univerzalni hodnota
je minimalni mozna. Cokoliv jineho uz zavisi od konkretniho rozlozeni
provozu, velikosti pakety a dalsich individualnich vlastnostech
konkretni site a muze to byt lepsi, ale take horsi.