system samba

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Feb 22 13:26:34 CET 2005

	ahoj, resil jste pls nekdo veci kolem built-in samby, konkretne neco
z techto:

	- logiku -R/-T switchu
	- jak omezit timeout na samba adresare stroju, ktere nejsou dostupne
(kdyz -R/-T nefunguji tak, jak bych podle manu cekal; sice se neco meni, ale
nechapu podle jakeho vzorce)
	- jinou dokumentaci krome manu/zdrojaku
	- stav '-c' option, pro kterou je implementace v kernelu
zakomentovana, protoze jine k tomu potrebne casti nefunguji (kernel iconv?)
	- diakritika v souborech, namontovane pod 4.x, nefunguje spravne pod
5.x

	pouzivam ji zatim pod 4.10, a pod 5.x je to spis horsi nez lepsi.
Prijde mi, ze s timhle subsystemem uz tak 1-2 roky nikdo nic nedelal, ale
jestli nekdo ma jakykoli info, dejte mi pls vedet.

	dik, h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>