squirm-1.23_2 - signal 11

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Sun Feb 20 12:25:12 CET 2005

michal_sjx wrote:

> zdravim,
> chtel bych se optat jestli tenhle redirector nekdo pouzivate a jak vam
> slape v fBSD5.3STABLE?
> U me kdyz nastane match, tak vyhodi signal 11. (Je to nekde ve
> spojovem seznamu pravidel - nejspis jsou blbe ukazatele).
> Nechce se mi prechazet na jiny redirector, protoze uz pro tenhle mam
> napsano dost funkcnich pravidel.
> Takze jestli jste si to jiz nekdo opravili nebo tak ;) ...
>
> diky michal

Tak jsem si vsiml jeste dalsi veci. Podobnou chybu mi dela i samba. A
take se po case zaplni mbuffer a stroj odmita z daneho interface
packety. Pokud zkousim treba ping, tak to pise buffer to small ;).

Mama takovy dojem, ze ve verzi 5.3_STABLE jsou nejake chybky. Nesetkal
se s tim uz nekdo?

michal

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!