portupdate howto

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Feb 17 17:04:32 CET 2005

A ake to presne prinasa vyhody oproti najprv si precitaniu veci, ktore
pojdes upgradovat, naslednemu nahadzaniu ich na commandline a odchodu na
obed, pripadne do postele?

To co popisujes je mozne na stroji s dvadsiatimi nainstalovanymi
portami, ale pokial ich mas 400 a zacne sa ti updatovat gnome/kde,
mozilla a openoffice, dokazem si predstavit aj lepsiu zabavu, ako sediet
nasledujucich 70 hodin za konzolou a raz za hodinu zmacknut "Y".

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>
Stonehenge