portupdate howto

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Thu Feb 17 13:02:34 CET 2005

Iste, to bol len zjednoduseny priklad (inak moje oblubene su
NO_I4B=                 true
NO_SENDMAIL=            true
NO_VINUM=               true
NO_INFO=                true
takze som si samozrejme vedomy existencie ostatnych knobov).

Ide skor o to, ze mixovat porty s base systemom je velmi osklivy koncept
a clovek ma z toho za chvilu certifikovany Linux. Vycistenie systemu za
rok, dva je potom ekvivalentne k `rm -rf /`. Osobne sa mi spi lepsie ked
viem, ze mam porty (ok, az na qmail a perl) odtrhnute od systemu a
nelezu inam ako do /usr/local.

Aka je teda vyhoda pouzit ssl/ssh/votevr z portov miesto spolahnutia sa
na base verzie? Okrem obligatneho "ked bude v ssh remote root, staci mi
upgradnut port!". Ked tam bude, raz za tych 5 rokov som schopny updatnut
base system..

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>