portupdate howto

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Thu Feb 17 09:47:39 CET 2005

TomAs píše v čt 17. 02. 2005 v 08:52 +0100:
> Zdravim konferenci,
>
> dosud jsem latal diry v FBSD sledovanim Security Advisoru, aplikovanim
> patchu + kompilaci. Ted jsem se rozhodl vyzkouset portupdate a tak udrzovat
> system. Chci zacit z ssh/ssl, nasel jsem tady thread "ssh a ssl z ports"
> (diky Andrej), coz mi pomohlo.

Velmi spatna myslenka.

> Ale mam furt zmatek jak postupovat ... musim pouzivat cvsup ke stazeni cerstveho
> ports-tree

Ano, jina cesta neexistuje.

> nebo nechat portupdate

Co je ten zahadny portupdate o kterem porad mluvite? Ja to nemuzu nikde
najit.

> at si stahne jen to co potrebuje (pri portupgrade -a)
> Pouzivat s portupgrade taky portaudit?

Pokud chcete, muzete.

> Provadet pred kazdym updatem make fetchindex?

To je docela dobry napad, pokud nechcete travit odpoledne sestavovanim
vlastniho indexu.

> Cetl jsem man portupgrade a man pkgdb to trochu pomohlo. Ale nenasel jsem zadne howto
> v dokumentaci k FBSD. Muzete se nekdo podelit s vyzkousenym postupem? Nebo nasmerovat
> na howto?

The FreeBSD Handbook
4.5 Using the Ports Collection
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/ports-using.html

A zapojit vlastni kreativitu. :)

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
              <pav at FreeBSD.org>

Traffic collapse in Paris starts whenever a traffic light changes color.
  -- JLE at #angband