OT: Preklad OpenOffice ze zdrojaku

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Thu Feb 17 08:45:58 CET 2005

Zdravim vespolek,

tady v konferenci je urcite dost lidi, kteri OpenOffice pod FBSD
prekladali, tak se zeptam rovnou tady:

OpenOffice se mi podarilo prelozit i nainstalovat, nicmene nekolik malo
drobnosti mne trochu zarazilo.
1. Kompletne mi chybi Help
2. I kdyz jsem instaloval port editors/openoffice-1.1-cs a OOo je v
cestine, nebyl nainstalovan cesky slovnik, deleni, ani thesaurus (v
ceske win verzi to vse je)

Prelozeno pod FreeBSD 5.3 - STABLE (z portu)

ad 2) Doinstaloval jsem rucne, nicmene bych chtel vedet, jestli existuje
cesta, jak zajistit, aby se vse nainstalovalo automaticky

Co vlastne dela volba L10NHELP - resi muj problem 1? Pokud ano, na co
bych ji mel nastavit?
Co vlstne dela volba ALL_LOCALIZED_LANGS - resi muj problem 2? Myslim,
ze to ale neni presne to, co hledam...

ocekaval bych, ze pri pouziti portu editors/openoffice-1.1-cs by se
cestina mela nainstalovat automaticky, vcetne Helpu a slovniku...

Zbynek