vidcontrol

Michal Varga varga at stonehenge.sk
Wed Feb 16 13:42:08 CET 2005

Pokial si spravne pamatam, patch bol pripraveny na commit, ale niektorym
ludom to rozbijalo _uz_neviem_co_tm_a posledna zmienka pochadza niekde
zo zaciatku januara. Do currentu to zatial, pokial viem, neslo. Patche
sa daju najst vo freebsd-current@, od augusta dalej.

Inak ten rozdiel bude na 21" monitore minimalny, rozhodne nie
pozadovanych +300%.

m.

--
Michal Varga <varga at stonehenge.sk>