RE: Samovolný restart BSD :(

Pavlicek Jaroslav Ing. jaroslav_pavlicek at kb.cz
Tue Feb 15 13:06:21 CET 2005

Zdravim,

jeste drobna zkusenost s vypadky serveru. Jeden cas jsem to docela resil, protoze v zadnem logu ani naznak priciny a krome filesystemu vsechno ciste. Minuly tyden jsem jel pridat do serveru pamet a kdyz jsem ho vyndaval z boxu, malem jsem vytahl napajeni sousedniho stroje. Napadlo mne, co by se asi stalo, kdybych si toho nevsiml vcas ... Nekdo by asi resil, proc se mu server restartuje.
Hned na to v sobotu zase v jine lokalite jsem si vzpomnel na tento thread, kdyz jsem patral po pricine restartu serveru, ktery je HP xxx, takze HW problem je s velkou pricinnou vyloucen, a potom na UPS, takze i vypadek napajeni se dal vyloucit. Relita byla takova, ze proud nesel dele nez vydrzela UPS a protoze UPS ma jen jeden vystup, ktery je zapnut do jineho serveru, na vine bylo opet napajeni.

Cili, nekdy mohou byt pricinny uplne jineho charakteru, nez by clovek cekal a hledal v teto konferenci.

--- Jarda Pavlicek